beautyinsideandout

Alla inlägg under december 2011

Av Behnush Tayaran - 31 december 2011 10:45

 


Yasmine & Madde ! <3


Pusshej:*

Av Behnush Tayaran - 31 december 2011 10:29

Hej alla underbara läsare,och godmorgon! ^^Idag äre nyår jippiiiiie,hah nerå men det är det,asså jag fattar inte att typ nästan alla skriver på fb(facebook) ''Gott nytt år'' Det är inte förren kl 00.00?

Aja skit i det.

Skolan börjar om två dar..-.-

Men det kommer ändå bli roliiiiig för då får jag träffa mina små sötnoooooosar:*

För jag har inte hunnit vara med dom under julovet,för yasmine var i borlänge och ayan va i stockholm,och mimmy venne vad hon gjorde?;)

Iallafall,bloggar mer senare

Hörs:*

Av Behnush Tayaran - 30 december 2011 18:47



Jag vet att jag har lagt upp den här låt tidigare,men tycker att den är sjukt bra!:*

Eller aa alla hans låtar är sjukt bra !<3

Jaa,har inget annat för mig nu än att bara sitta och lyssna på musik,och dega vid facebook..kult liv..-.-'

Aja,om ni vill att jag ska börja med sånna härdag 1 och dag 2 osv och masser med andra grejjer så äre ba att kommentera,och om ni har en fråga om någonting så kan ni gärna skicka en fråga :D!


Pusshej:*


Av Behnush Tayaran - 30 december 2011 16:10

Hej,ja nu är det reklam och jag skrv i förra inlägget att jag kanske skulle blogga lite när det är reklam så jag gör det;)

Iaf,Jag kommer börja med dagens sötnos,eller dagens sötnosaR. :)

Aja nu har toppmodell börjat igeeeeen!:DD

Hejdå:*

Av Behnush Tayaran - 30 december 2011 15:46

Japp,nu ska jag gå och kolla på toppmodell ! :)

Vill inte missa som jag gjorde igår och i förrigår -.-'

Bloggar efter jag har kollat klart,så jag kommer blogga kl 5,för då tar den slut,kanske kommer blogga lite när det är reklam.

Vi får se :)

Hejdå:*


Av Behnush Tayaran - 30 december 2011 14:38

       

     

                 


Asså det finns myyyyyyyyyyyyyckeeeeeeee mer bilder,men orkade inte ladda upp domxd,men ni får nöja er med detta!


Pusshej:*


Btw,kommer kanske ladda upp mer senare ikväll.

<3

Av Behnush Tayaran - 30 december 2011 14:19



Asså jag saknar verkligen Mimmy,Yasmine,och Ayan :'(<3

Ärligt,jag längtar faktist till skolan,vet nte varför?;),eller joooo det vet jag !;),för då får jag träffa världens bästa bästisar!!(L)

Jag älskar er ayan,yasmine,och mimmy:*

Bästavänner hela livet ut!

Ni betyder grymt mycket för miiiig.

Utan er inget mig,det ska ni veta <3



Jag älskar er


Yasmine,Mimmy,Ayan <3



Puss hej :*





Av Behnush Tayaran - 30 december 2011 14:11


____________________________________________________________________________________ 


Ja,asså jag suger verkligen på å komma på rubriker!!-.-,varje gång jag tex ska skriva ett inlägg så vet jag inte vad jag ska skriva för rubrik..

Aja,vi glömmer det där nu,inte så viktigt ;)

Jag vaknade ungefär för en timme sen satt mig vid tv:en först och sen degade jag lite vid fb osv.

Jag glömmde att ladda upp en bild på mina naglar som min syrra hade fixat åt mig,får nog ta och göra det ikväll,eller imorrgon :)


Det var väll allt,bloggar mer senare

puss:*

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter Behnush och är 12 år.
Jag älskar 1D och JB grymt mycket!:*
Hoppas att ni stannar kvar på min blogg och får veta lite mer om mig! :)
Puss

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av bloggen?
 Mer bilder
 Vidioblogg
 Mer inlägg
 Dagens outfit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Behnush Tayaran

JUSTIN BIEBER

 

Ovido - Quiz & Flashcards