beautyinsideandout

Alla inlägg under maj 2012

Av Behnush Tayaran - 18 maj 2012 19:19

Hej,som sagt så är det forever young imorrn,är såå taggad!!! Och så blir det disco på kvällen! (Y) <3

Men jag bloggar innan jag ska gå,btw,det kommer bli lika roligt som alla åren jag har vart där! :D

Puss&kraaaam <3


 

Av Behnush Tayaran - 18 maj 2012 19:00

           

Av Behnush Tayaran - 14 maj 2012 20:25

Haha,skön rubrik!   

Aja hej! Har nyss gjort läxan,och sitter och dricker obo'y!    Oså lyssnar jag på musiiiik sådärå,och vet inte vad jag ska göra..skriver alltid korta inlägg,vet faktist inte varför,men jag ska nog ta och sluta med att skriva korta inlägg och börja skriva lite mera längre och spännande! Men iallafall,bjuder på  en schnyyyygg bild på maaaa njuuuuuuuuuuuut! 


 

Av Behnush Tayaran - 14 maj 2012 15:56

Shoo bloggen! Sitter här i mitt fina rum och gör lite läxor är typ snart klar med dom,och vi har ett prov imorrn,så jag måste förberädda mig! :)

Det är Forever Young på lördag! Längtar såååååååå jävla mycke! Ska dit med Mimmy och kanske Malin om hon får! :)

Aja,pussss <3

Av Behnush Tayaran - 11 maj 2012 21:03

Hej är hos min farmor nu,vi tänker mysa lite ochsådär,kommer sova här inatt eftersom vill inte sova hemma varje dag så sover här i dag! :)

Men nu ska vi fika lite,vet att det blev ett kort inlägg,menmen!


Bjuder på en bild på ma.



 




Av Behnush Tayaran - 10 maj 2012 15:41

Hej! Ja,blev så less på den andra har ju haft den ganska länge så..

Men nu är min blogg,nu och fräch!  

Sitter i mitt rum och diggar lite musik,medans jag väntar på att Emelie ska svara i chatteN! Men nu ska jag kolla på tv.

Puss! 


Btw,om ni inte ser headern så tryck på 'F5' !   

Av Behnush Tayaran - 8 maj 2012 17:28



Jag=gråa skor,Emelie=rosa skor!     



  



                                         


Så det var dom! :*

Hoppas att ni gillade mini-bildbomben!

Aja syaa bitchees,

Av Behnush Tayaran - 6 maj 2012 21:36

Hej bloggen,ja som ni ser på rubriken så är jag skit arg,det är nån cp kortis tjej som har hackat min fb,och jag vet tilloch med vem det är. Vi går tilloch med i samma klass! Jag har ett bevis också,hon hade gått och sagt till hennes två vänner att hon hade hackat mitt facebook konto,och hot-mail,och så kom en utav hennes vänner som hon hade sagt till kommit och sagt till mig,och jag visste ju från början att det var hon eftersom man kan kolla up IP,altså adressen och teleforn-nummer.

Så ja,och jag har sagt till henne att hon inte får logga in på min nå mera och så säger hon att det inte är hon,(hon ljuger fett mycket) DU VET VEM DU ÄR,SÅ OM DU LÄSER DET HÄR SÅ ÄR DET INGEN IDÉ ATT DU LJUGER FÖR MIG FÖR JAG VET REDAN ALLT! :@ 

Plus så har hon skrivit skit patetiska dumma saker till mina vänner,och dom trodde att det var jag men jag har sagt till dom att jag hade blivit hackad(eller är hackad) så  nu vet dom vem det är!  

 

Aja,det var de! Men nu ska jag gå och mysa i soffan och kolla på en jätte bra film,så vi hörs gullisar,(förutom,hon som brukar läsa min blogg varje dag,och som har hackat mig) ;)








Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter Behnush och är 12 år.
Jag älskar 1D och JB grymt mycket!:*
Hoppas att ni stannar kvar på min blogg och får veta lite mer om mig! :)
Puss

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av bloggen?
 Mer bilder
 Vidioblogg
 Mer inlägg
 Dagens outfit

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Behnush Tayaran

JUSTIN BIEBER

 

Ovido - Quiz & Flashcards