beautyinsideandout

Alla inlägg under januari 2012

Av Behnush Tayaran - 30 januari 2012 10:32

Hej alla underbara!

Idag så gick jag inte till skolan för att jag är sjuk,mår as dåligt..

Håller på å gör en ny header eftersom jag har tröttnat på den som jag har nu!

Men ni får väll hare så skönt.

Pusshej

Av Behnush Tayaran - 28 januari 2012 12:58

Hej alla bloggläsare!

Snart så ska jag och Yasmine och Yamilia(yasmines lillsyrra!:) )

Och mimmy om hon kommer..

Vi sa att hon skulle komma kl halv 1 men hon kom inte.

Men hoppas att hon kommer! :)

puss och kram!:*


Av Behnush Tayaran - 27 januari 2012 10:45

shulululu alla underbara bloggtittare!

Yeeeah idag har vi studiedaag ^^

Skönt med sovmorgon,än att vakna kl 6 varje morgon -.-

Iallafall och imorgon är det lördag,jag och yasmine och Mimmy och Ayan åka till hemlingby och åka puuuuuulka ;D

Man blir aldrig för stor för att ha kul ;)

Jaja,förresten förlåt för att jag inte har bloggat på två dar men hade ganska fullt upp.

Jag kommer att ha med veckans blogg oxå,alltså jag utser 3 vinnare som a nivet vinner,så det är bara att kommentera så kanske DU blir med i veckans blogg! :D

Puss å kram ;*


 


Av Behnush Tayaran - 23 januari 2012 20:15

Hej alla sötnosar!

Haft en bra skoldag?,det har iallafalla jag! :D

Vi hade ''elevens val''idag i solan alltså på engelska blir det ''choic day''.

Vi fick vara i olika stationer,och jag var med Yasmine i alla förrutom 1 :(

Jaja,jag tor att jag ska göra en ny header,vad tycker ni?

Kommentera vad ni tycker.

Japp men nu ska jag dega lite på fb,och kika in andras bloggar!

Btw,om ni har en blogg,kommentera då den i detta inlägg.

Har ändå inget annat bättre för meeeeejjj..

Förresten,imorrn efter skolan så drar jag och syrran ner på stan och kikar runt lite :')

Spännande...>:D

Hahah aja,hörs sen;*


Bye angels !   


 

Av Behnush Tayaran - 22 januari 2012 00:14

Hej alla underbara!

Just nu så kör jag och Maria länkbyte,hennes fina och underbara blogg heter så här: http://mmaariannilsson.blogg.se 

Följ gärna den också! :)

Jätte bra blogg <3

Aja pusshej:*

Av Behnush Tayaran - 21 januari 2012 11:14




   


           

Min underbara fiiiiiina syrra! :*

 


           


               


       


           


Min fina Ayan<3

  

Jag och min Bästiiiiiis:*<3

 


Så,där tog bildmomben slut..men jag kommer att ha mååånga bildbomer! :)


Cyyaa bitches ;*

Av Behnush Tayaran - 21 januari 2012 11:04

Hej allihopa,nu så kör jag ett länk byte med Natalie w. :)

Så här heter hennes blogg: -------> http://nattziih.blogg.se <-------

Kika gärna in hennes blogg,jätte bra blogg de där!  

Btw,glöm inte att följa den också ;)

Pusshej:* 

Av Behnush Tayaran - 21 januari 2012 00:37

...kommer imorrn ist ;( 

För jag är sjukt trött nu,och ska nog gå och lägga mig tror ja.

Men lägger ut dom imorrgon :D

Lovar!




Jag har världens bästaaahh affich ;*


See u later bitches !

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter Behnush och är 12 år.
Jag älskar 1D och JB grymt mycket!:*
Hoppas att ni stannar kvar på min blogg och får veta lite mer om mig! :)
Puss

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av bloggen?
 Mer bilder
 Vidioblogg
 Mer inlägg
 Dagens outfit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Behnush Tayaran

JUSTIN BIEBER

 

Ovido - Quiz & Flashcards